JellyPages.com

Friday, January 15, 2010

MAKIN BEST KEJE !

yerp ! maken ary aku maken selesa keje kt kfc tuh. n yea, maken ary jugak aku maken mahir lol guna kaunter. hahaha! teruja oh ! n da semakin oke dgn pekerja kt c2. mula sry sabtu nieh, aku da keje full 8hours. sebenarnya an, org2 keje kfc kt c2 lawak2 gak jz kdg2 mulot agak nakal. guys biasela. ade yg kelakar, yg nerd. hahha! n aku pown da xgementar da tiap ary msk keje. jz ble time manager nye, cik bad( 1st manager) aku da gelabah. eala,antara 3manager,dye paling garang n tegas. huhu ~ =.=" berpeluh jgkla dibuatnye. aku da berani amik order. da ramai type customer yg aku jumpa. arabian, aku agk cuak cket nk amk order. eala kadang2 dorang bantai cakap bahasa dorang. mmg giler otak arabian nie. hahah. tapi betol org kata, xkenal maka xcinta. aku da mula terima pekerja2 kt sne s a fwen. cyes dowh ! mmg fun gler kenal dorang ! alhamdulillah aku da dpt seswaikn diri. ngeeee~

No comments: