JellyPages.com

Wednesday, February 3, 2010

26TH JANUARY 2010

da lama xtulis blog. cian gler kt blog nie. sepi je. hehe. sowieee.. bz keje la. kadang2 penat then lupe trus nak tulis blog. mmg kebelakangan nie byk sgt benda jadik. xpe, aku akan tulis satu persatu. dis date memang bawak makna yg sgt mendalam bagi aku. its my birthdy ! genap tarikh nie aku 18 thn. da besa! ahhahaha. sebenarnya angka nie la permulaan kepada satu kehidupan yg berliku2. tapi xpe. insyallah aku akan tegar mengharunginya. amin..

dis day, aku celebrate dgn kfc's buddies aku,. my mnager,ejad n kak azimah . memang diorang willing nak bawak aku kua. cyesly ! aku memang xkan lupa hari lahir aku yg ke-18 nie ! ibu ayah da wished aku awal2 g. time kua nie, ejad belanja! kua 4org. aku, ejad, kak azimah n zaidi. sume geng kfc harbour park ! kitorang g maen bowling,. mkn2, jalan2 n spent a lot of time 2getha n its fun ! thx a lot kt mereka2 yg celebrate birthday aku. balik umah kul 12 tepat. cyes best dowh !

No comments: