JellyPages.com

Saturday, January 2, 2010

YUYU , AIR TERJUN , IDOLA KECIL 2 !

Y U Y U ~
heee~ 1st time jumpa! act2ly nak kata da b'kwn dgn yuyu da lma, xjgk. baru jea mula 2009. hee~ n tadik otw nak g air terjun dgn family, lalu la dkt depan tempat keje yuyu comel nie. n my mom asked me nak singgah ke x.. jumpa yuyu la! n aku cam ragu2. hahaha. bukan apa , segan + x bersedia kowt ! tapi bile pk, biler lagi nak meet even we live in da same pulau. ahhhahaha! then ayah pun dgn rela hati turn back da car(btol ke istilah aku??hentamla!) n pegy la ke tempat yuyu. b4 nak masuk atau REDAH nk jumpa yuyu, aku terpikir byk kali, eala gemuruh owh~ hee~ then aku hentaram masuk jela. n aku tanya kat seorg girl nie, kwn sekerja yuyu mna dye, n at last!!! i saw her tgh busy layan customer, eala butik an sure bz. then aku pk nak g dkt dye ke x, then aku pown redahhh lagy. jln kt yuyu terus peluk bahu dye. hehe. dye tergamam! aku tergamam! masing2 terkejut!! i tanya yuyu, kenal x? dye gelak terkejut n pegang lengan aku dgn kejap n mengtakan, "BELLA!" (fuhh!!! naseb baek ingat n kenal aku,if x,malu siott!!) .. aku pun sembang cket2 je dgn yuyu cz dye busy time tuhh. yuyu kecik, comel, suara kanak2 n she's nice ! i like her IN TERMS of fwen yea ... yuyu ade cakap, "i ngah serabai la, xsangka u nak datang.." tapi babe, trust me, u look pretty,darl .. ntime tuhh aku nak snap pix dgn yuyu tapi she's busy dat time aku pun kua la. balek jea dr g air terjun, aku singgah lagi tempat yuyu !!1 haahaha. semata2 nk snap pix n nie la hasilnye. masing2 da serabai. aku baru balek dr air terjun, yuyu lak penat keje. tapi kami maseh menawan! hahaha



yuyu sayangss so damn cute lol !!

AIR TERJUN LUBUK TERIANG , LANGKAWI ~
ahha !!! air terjun nie memang best ! memang aku suggest kn korang datangla ke sini . air sejuk , best , pemandangan sgt indah . yg paling best, banyak rama-rama jinak yg cantik2 kat sini. xcaye?? usha la pix2 nie (^_^)








IDOLA KECIL 2 ~
yooo ! aku xsangka aku layan menda-alah nie. hehehhe. act2ly da xde rancangan best n then bukak je tv9, ade pertandingan nyanyian akhir idola kecil. best woo! bdk2 nie nyanyi mmg mantapp !! n aku dgn ibu sokong azzam. suara power beb! tp atlast, dayana yg menang. agak frust tapi dayana nye suare okela not bad n serak2 basah. azzam naib juara. tapi papepun bestla. (^_^)
 
orait setakat cni jela coretan aku. tapi arini memang best sgt cz dpt jumpa yuyu . (^_^)



No comments: