JellyPages.com

Tuesday, April 12, 2011

KAHWIN !

ahha! fevret part aku! kahwin! ngee,,,! (dgr ibu ayah sure-sure kena kejar dgn parang ! =_=" alkisahnya.....................


" ish bersepahh la meja nie....."  : IKA SUHAIMI @ KECHIK
"xtaw camne aku jadi mak n da kahwin nanti. brg2 ank bersepah.."


"hehehe,,cb demo cket,chik"  : AKU


" mama da kemas kt atas bawah plak yg bersepahhh! hishhhh"


" chik,tetibe kn HAFIZUDDIN @ hafiz bersuara lk,JGNLA MRH ANAK TUE... hahahahaha"


hheheehh n kami adakn adegan gelak kecut perut sambil kechik menyambung.....


"motifla kn nk marah2!"


dan bermula pd adegan nie, kami mula berangan nk kawen. aku ajk kechik kawen same2 jimatla kos. tp dye plan laen,aku plan laen. hik,, nak pakai baju songketla, aku nk pkai baju gown. mmg best sebenarnye berangan sal kawen nie. kdg2 kelakar sbb kte berangan kawen dgn org yg rapat dgn kite. cthnye aku n kechik,. sebenarnye kahwin bukan perkara maen2. nmpak je mudah tapi tanggungjawab besarrrr.... aku xtaw cane aku nanti. ha! tertinggal satu episod! aku ade kata kt kechik, "chik,bell kahwin nnt pelamin bell nama PELAMIN KESEPIAN. sbb pengatin lelaki nye xtaw sape. hehhehe.." masa sendiri yg akn tentukan semuanya.. aku terima je sape jodoh aku tapi biala SHAHEIZY SAM !!!!!








                                  
                                             bila aku nak kahwin ?








                                            aku suka design pelamin nie...





                           hahahhaha! ini propaa yee.. saya peminat setia dye (^_^)

No comments: