JellyPages.com

Saturday, January 15, 2011

TERJERUT DGN PERASAAN N EMOSI SENDIRI~

apa lagi yg harus aku ungkap kan melainkan rasa yg begitu menjerut tangkai hati? pada siapa ingin hati ini mengadu? kasih yg dibina umpama retak menanti belah.. kucoretkan disini bukan mahu memberitahu pd umum permasalahan aku dan dia.cuma hati ini ingin berbicara.. hati ini luka dek krna sikapnya.. mengapa berubah sikap dan perangainya? adakah kerna kami berjauhan? aku melangkah ke melaka utk mencari ilmu..aku berjuang utk ilmu yg suci.. tapi knapa perjuangan aku dibalas ragu olehnya? cinta dihati kusemat di sanubari..hai nan satu ini ingin pula mencari n menggapai cita yg menggunung.. aku sedih mengenangkan cinta dihati berubah laku. menjadi seorang yg sgt sgt sgt baran, sgt xmemahami n sgt ego. maki hamun adalah hadiah buatku saban hari.. aku diperlakukan seperti kwn2 bkn kekasih hati. aku disini setia pd dirinya. tapi inikah balasan atas kesetiaanku slame ini? hari yg begitu istimewa,hari ulangtahun hubungan,seolah2 tidak penting bagimu. malah hari nie,aku dibiarkan an dimaki. SAMPAI BILA AKU AKAN BERTAHAN DGN KAU????!!! SAMPAI NYAWA BERCERAI DR BADAN?!! SAMPAI KAU MELIHAT HATI AKU HANCUR MENJADI KEPING2 YG XBERGUNAA???!!!

No comments: