JellyPages.com

Friday, April 29, 2011

FINAL EXAM AT UITM LENDU.

ahha ! esok pagi last paper . BEL 120. setelah 2minggu 'berpulas-hempas' dok melangut tengok buku yg kununnye study ! =_=" (sbenarnya aku study apepun aku tataw. gasaklahhhh) so, al-kisahaku pada kali ini ialah.... peristiwa yg aku palinggggg xsuke jadik! (bukan xsuke tapi memenatkan!) oke! 




JUMAAT , 22/04/2011


BBM 1111


ini paper aku pada hari itu. aku siap2 pagi tuh dgn semangat 'obor-obor' ke dewan bendahara nak g amek examla. (aku turun dari kolej dgn gaya student DL) lalu aku ke dewan dgn para sahabat. sampai separuh nak ke full jalan, aku baru sedar slip exam yg aku pegang tadik keciciran. (gelabah tahap aku pun terkentut tanpa disedari =_=" ) dan,, aku dgn taksubnya melangkah kembali semula ke kolej utk mencari 'nyawa' aku tuh (slip exam la derrrr! )oh aku 'ber-asa putus' (berputus asa) . slip exam nye tarakkk!!!! aku dah terbayang da muka ala2 beruang kutub nak baham ikan keli ! 






                                                      takut aku !










aku da kol kwn xnak g amk exam tapi puas 'dirayu pujuk' oleh sahabatku, aku pun 'melenggang hai melenggang si tali lenggang kalau baik hati nnti org pun sayang'.. erkk?? da terkeluar lagu dolu-dolu lak.. sesampainya aku di pintu dewan, sekalian makhluk da duduk dalam dewan. aku try-to-be-cool. dan berkata2 kepada pengawas exam! (naseb pengawas tuh xpakai uniform cam budak skola. hihikkk,,,)














.. aku slow talk then dye cm 50-50.aku dah siap nak angkt kain nak pecut kua dari dewan. tapituhan masih menyayangiku. T_T dapat jugak aku sit for the exam. dgn keadaan aku ketibas(ketiak basah) .. berpeluh-peluh.. amek exam. nasebla oke. walaupun..... karangan kedua 'langgang-tunggang'.. tapi orait la tuhhhh....

No comments: