JellyPages.com

Monday, August 1, 2011

SATU YANG PERGI, BERDOZEN TAK DATANG2!

phewww,,.... kisah lama terikat ketat-ketat ala-ala Robin Hood ikat perot tahan buasir dalam hutan simpan Ayer Keroh! insyallah tali simpulan ala-ala kain anduh yg aku blaja kt pbsm yg aku ikat kat cerita dolu-dolu xkan terlerai mcm terlerainya ekor kuda Qabil Ambak, jaguh equastrian negara tue :P cerita lama berlalu, muncul pula hikayat cerita baru. ini kisah aku. kisah baru aku, dia dan dirinya. siapa? biar itu menjadi tanda soal dlm soalan Additional Mathematics di bawah tajuk VELOCITY OF PARTICLE IN A STRAIGHT LINE MOTION ,.. apa yang kita belajar dlm add maths pown boleh diapplykan dlm kehidupan seharian kita.. COPPP BELLA!! hape kena mengena dlm kau punya relationship dgn add maths?? =_=" ada related nya. fizik, biology, kimia suma bersatu menjadi satu kehidupan. contohnya , hidup nie diibaratkan seperti straight line motion dimana manusia adalah particle yang wujud diatas muka bumi yang indah lagi permai nie dan velocity adalah kehidupan yang dialami oleh setiap manusia dgn kadar 'kelajuan' yang berbeza-beza. itulah hidup. (best kan istilah hentam-keromo aku!) ,... 


putaran kitar semula kisah aku, sama macam lagu Melda Ahmad-Putus! lagu tue 100% menceritakan semuanya.



Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku
Tapi setelah kau pergi aku
Mendapat lebih baik darimu
Dia hargai aku
Dia sayangi aku
Lebih dari padamu
Aku ingin kau tahu
Betapa ku gembira
Tidak lagi bersamamu
Namun pastinya
Nanti kau akan sedari
Yang kau perlu cintaku,,,...

kalau Dato' Siti Nurhaliza dpt Datuk K, aku dapat abg 'K'! ahahahahhah!!!!
yg penting, hatiku terubat. masih dalam tempoh percubaan tapi biarlah kali nie berkekalan... amin...



No comments: