JellyPages.com

Monday, July 18, 2011

KURIK-KUNDI SAYA !

turun-naik, jatuh-jalan, jeling-pejam, dah selamat aku 'GRAD' sem 1 ! (baru sem satu dah nak kecoh =_=") sedar-tak-sedar dah masuk dah pun sem 2. perjalanan sem 1 okey. dah jumpa bermacam-ragam-semesta-alam! yg baik, kita share-share. yg agak terkesan kat sanubari, diamkan ajee~ selama a few months berteleku-memerah-brain-brain study, n mengelap-keringat-di-kolar-baju, akhirnya aku dapat kenal yg mana kawan-teman-sahabat. susah senang sama2, ada masalah share sama2. pokok-ranting-dahannya, A FRIENDS WHO IS ALWAYS THERE WHEN WE NEED A SHOULDER-TO-CRY, AND ALSO TO-SHARE-A-BIG-LAUGH! okey enough then. i'm here, proudly to-tell-and-let-you-know about my kurik-kundi! 


YANA- ini BFF merangkap kembar aku. selalu ada disamping aku 
all the time. dia kakak aku since kami sama2 kecik, jadi pengawas sama2, 
menyakat-tak-ingat-dunia, n bla,,bla..blaa...


KAK NABILLA- kembar namaku! hee~ inilah kakak kesayangan hamba! 
dia pemangkin semangat aku di uitm ni. TERsangat baik. aku sayang dia.

KECHIK- roomate paling dekat dihati. 
mula jumpa, rasa cam xsekepala. tapi last2 seperiuk jugak! 
she's crazy but cute.(kembang dahla minah nie)

ZAIDI- my bestie since i worked at KFC Harbour Park,Langkawi..
he is my advisor sometimes can be my teman bergadoh!




FEYRA - she is my HOT JERRY! sbb saya adalah CUTE TOM dye.
we're tom & jerry since awal sem 2 nie. knowing her, like a 1000 smiles
i can produced. we shared probs n joyful together! <3 u !



SHAHHIR- teman yg baru dikenali or lebih layak dipanggil PEMBULI LENDU!
beliao bersekongkol dgn JERRY saya utk bahan saya!
sgt kejam!
tp he is the one yg tegur knp xupdate blog.
so i am here updating my blog.
thx yaww...

3 comments:

IKASUHAIMI said...

aww aww. I love u, u love me. We are happy family :)

IKASUHAIMI said...

i love u, u love me
we are happy family :)

Bella Farhana said...

ahha ahha.. happy family yeeee